Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Contactează-ne și îți vom răspunde !

Îți stăm la dispoziție pentru orice informații suplimentare

Dacă ai orice întrebare sau dorești informații suplimentare despre un anumit produs, nu ezita să ne contactezi, folosind formularul de mai jos sau sunând la numerele de telefon afișate.

Trimite-ne un mesaj!

  • Numărul de telefon la care te putem contacta.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Vaporium eXclusiv Online

Magazin de țigări electronice, lichide de reîncărcare, componente și accesorii. Comerț exclusiv online, livrare prin curier rapid.

SC Junior Grup SRL 
Registrul Comerțului: J12/4309/2007
CIF: RO22512184
Sediu social: A. France 37, Cluj-Napoca
Capital social: 200 de lei
Banca: ING Bank
Cont: RO07INGB0000999902753839
Telefon: 0749226599

Dacă preferi, ne poți suna

Dacă dorești să afli mai multe informații despre produsele comercializate, dacă ai întrebări legate de o comandă realizată, dacă dorești să te ajutăm în alegerea modelului potrivit pentru tine, sau dacă preferi să comanzi telefonic, poți suna la numerelele afișate mai jos, suntem aici să te ajutăm.

Orarul pentru comenzi sau informații telefonice este de luni până vineri, între orele 10-17, sau sâmbăta, între 10 și 13.
În afara acestui orar poți folosi formularul de contact sau ne poți trimite un e-mail și îți vom răspunde în cel mai scurt timp.

0728.257.722 – 0749.226.599

Poate răspunsul la întrebarea ta este deja aici

Înainte de a ne contacta, te rugăm să vizitezi și Informații utile sau, să citești mai jos răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.

Întrebări frecvente Vaporium.ro

Unde se efectuează livrări?

Produsele comandate pe vaporium.ro pot fi livrate la orice adresă din România, prin curier rapid GLS. Nu se efectuează livrări în afara țării.

Care sunt costurile de transport?
Costul de livrare al produselor comandate este de 15 lei, pentru orice localitate de pe teritoriul României. Nu se aplică, în nici un caz, alte taxe suplimentare, indiferent de localitatea de destinație. Pentru comenzi mai mari de 250 de lei, transportul este gratuit, oriunde în România.
Ce metode de plată sunt acceptate?
Plata produselor comandate și a transportului se efectuează în momentul primirii coletului, către firma de curierat, numerar, în sistem ramburs.
Ce se întâmplă exact după ce fac comanda?

Dacă ați realizat comanda online, din contul dumneavoastră de membru, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii și veți fi contactat telefonic, pentru validarea comenzii și a datelor de livrare. Totodată, realizând comanda online, veți primi puncte vaporium, puncte ce le veți putea folosi în comenzile viitoare, pentru a obține discount-uri. Dacă faceți comanda telefonic, vor fi preluate toate datele necesare livrării, comanda va fi confirmată și veți fi informat despre data exactă în care veți primi coletul.

Cum acumulez și utilizez punctele Vaporium ?
Pentru a putea acumula puncte Vaporium, este necesar să efectuați comanda dintr-un cont de client. După autentificarea în cont și finalizarea comenzii, punctele se vor acumula automat, iar la următoarea comandă veți dispune de opțiunea de utilizare a punctelor acumulate (Buton APLICĂ REDUCEREA în Coșul de produse și pe pagina de finalizare a comenzii)
Cât durează livrarea?

Toate comenzile realizate de luni până joi, înainte de ora 15, vor fi livrate firmei de curierat în aceeași zi și veți primi produsele în ziua următoare. Comenzile realizate după ora 15, vor fi predate firmei de curierat a doua zi.

Exemplu :

Comandă efectuată luni, la ora 13, veți primi produsele în cursul zilei de marți. Comandă efectuată luni, la ora 17, veți primi produsele în cursul zilei de miercuri.

Comenzile efectuate vineri, înainte de ora 15, vor fi livrate firmei de curierat în aceeași zi, însă, produsele vor ajunge la destinatar în cursul zilei de luni. Nu se efectuează livrări sâmbăta.

Comenzile efectuate vineri după ora 15 și în weekend, vor fi livrate firmei de curierat luni, iar clientul va primi produsele în cursul zilei de marți.

În momentul în care primim comanda, online sau telefonic, vă vom informa exact data în care vi se vor livra produsele.

Voi primi o factură cu produsele comandate?

Da. Întotdeauna, în colet, veți găsi o factură fiscală, cu toate produsele comandate. De asemenea, în momentul realizării plății, veți primi o chitanță de la firma de curierat.

Pot returna produsele dacă nu sunt mulțumit?

Da. Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Pentru iniţierea returului, precum şi pentru detalii privind condiţiile şi procedura de returnare a produselor, vă rugăm să completaţi formularul de retur.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firmă de curierat rapid. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.