Pentru iniţierea procedurii de retur, vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. O confirmare a primirii formularului vă va fi trimisă în maxim 24 de ore. De asemenea, vă rugăm să citiţi cu atenţie condiţiile şi procedurile de retur, detaliate mai jos.

Atenţie!

  • Nu trimiteţi colete cu plata transportului ramburs, acestea vor fi refuzate, fără nici o avizare prealabilă sau urmărire ulterioară a coletului.
  • Nu trimiteţi rezistenţe sau lichide desigilate, costul acestora nu va fi rambursat
  • Trimiteţi toate componentele şi accesoriile produsului, precum şi ambalajele originale, pentru a conserva integritatea produsului

Formular RETUR produse

  • Dacă nu doriţi să transmiteţi contul prin intermediul formularului, vă rugăm să includeţi în colet o foaie cu contul IBAN.
  • Numărul de telefon la care te putem contacta.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Procedura de retur este următoarea :

  1. Completaţi şi trimiteţi formularul de retur de pe această pagină
  2. Aşteptaţi primirea mesajului de confirmare a iniţierii procedurii de retur
  3. Împachetați produsul în ambalajul original, cu toate accesoriile aferente
  4. Trimiteți produsul prin orice firmă de curierat doriți (exclus Posta Română), suportând cheltuielile de transport, pe adresa str. București nr. 68, Cluj-Napoca, Magazin de țigări electronice, CP 400148, telefon 0728257722
  5. În cazul în care nu doriţi să trimiteţi contul IBAN prin intermediul formularului, vă rugăm să includeți în colet o foaie cu numărul de cont (IBAN), pentru rambursarea contravalorii produsului returnat. Contul de IBAN trebuie să fie pe același nume pe care s-a emis factura fiscală.
  6. După primirea produsului se va verifica integritatea acestuia. În cazul în care produsul prezintă lovituri, zgârieturi, accesorii lipsă sau rezistențe utilizate, din valoarea returnată se va scădea contravaloarea acestora. Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita aceste cheltuieli în vederea readucerii la stadiul inițial al produsului vândut. Componentele sau accesoriile ce trebuie înlocuite vor fi facturate pe o nouă factură fiscală.
  7. Dacă ați beneficiat de anumite promoții sau reduceri, cum ar fi transportul gratuit, contravaloarea transportului tur (15 lei) se va scădea din suma returnată.
  8. Dacă doriți să returnați lichide sau rezistențe, acestea trebuie să fie sigilate, în caz contrat returul nu este acceptat, contravaloarea acestora nefiind rambursată.
  9. După verificarea tuturor produselor returnate, se va stabili suma de rambursat și se va emite o factură de retur.
  10. Se va efectua plata produselor returnate, (în maxim 14 zile de la primirea produselor), în contul IBAN indicat, iar o copie a facturii de retur și a ordinului de plată vă vor fi trimise pe e-mail.

Atenţie!

  • Nu trimiteţi colete cu plata transportului ramburs, acestea vor fi refuzate, fără nici o avizare prealabilă sau urmărire ulterioară a coletului.
  • Nu trimiteţi rezistenţe sau lichide desigilate, costul acestora nu va fi rambursat
  • Trimiteţi toate componentele şi accesoriile produsului, precum şi ambalajele originale, pentru a conserva integritatea produsului.

Returul produselor

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firmă de curierat rapid. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Vaporium.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului, cu excepția cazului în care prezenta ordonanță de urgență prevede altfel. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungește termenul în mod corespunzător.

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, sau orice alte modificări față de starea în care au fost livrate, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.


Litigii

Eventualele litigii apărute între cumpărători și SC Junior Grup SRL vor fi rezolvate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, competența rezolvării oricărui litigiu revine în sarcina instanțelor de judecată sau a altor organe competente.